Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Το πορτοκάλι και μια ηλιαχτίδα



Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων

Γ' και Δ΄Δημοτικού

 Το πορτοκάλι και μια ηλιαχτίδα

Μάνος Κοντολέων







ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ  ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ 



ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η 





Φαντάζομαι την ηλιαχτίδα να κουβεντιάζει με μια μέλισσα ή μια πεταλούδα  και

 γράφω έναν διάλογο.


ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ 




ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η

  «Ήλιε μου»
Νίκου Κυπουργού & Λένας Κιτσοπούλου

ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

[πηγή: δίσκος Τα μυστικά του κήπου, ερμηνεία: Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Σείριος 2001]



Ακούω το τραγούδι του Νίκου Κυπουργού «Ήλιε μου»  και συμπληρώνω τις λέξεις που λείπουν από τους στίχους.


                «Ήλιε μου»
Μουσική: Νίκος Κυπουργός – Στίχοι: Λένα  Κιτσοπούλου

Μέσα απ' το παράθυρό μου
έκλεψες το ………………………… μου
ήλιε μου

Πήγες να κρυφτείς μα σ' είδα
ξέφυγε μια ………………………………
ήλιε μου

Είδες κιόλας τόσα …………………………..
κι' είναι ακόμα μεσημέρι
ήλιε μου

Μα πού πας, πού ……………………………….
ποιo βασίλειο γυρεύεις
ήλιε μου

Τ' όνειρο που μου 'χεις πάρει
θα το …………………….. το φεγγάρι
ήλιε μου



ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η

Θέλετε να δούμε το ταξίδι της ηλιαχτίδας σε ταινία;

Ø  Ζωγραφίζουμε το ταξίδι της στο φιλμ

Ø  Κόβουμε τις διακεκομμένες γραμμές στη σκηνή

Ø  Περνάμε το φιλμ στα ανοίγματα που δημιουργήσαμε στη σκηνή



ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΠΑΤΡΟΝ ΤΟΥ ΦΙΛΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου